Przejdź do treści

ZWROT

Uwaga!

1. Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie oraz produkty spersonalizowane. Zwrotów pozostałych produktów można dokonać w ciągu 14 dni od doręczenia przesyłki.

2. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi zostać zapakowany w oryginalne opakowanie, w którym został nadany i odesłany w stanie nienaruszonym włącznie z metkami.

3. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Nieopłacone paczki, które zostaną nadane ze zwrotami nie będą przyjmowane.

W celu dokonania zwrotu, należy postępować zgodnie z poniższym harmonogramem:

1. Powiadomić Sprzedawcę o zamiarze zwrotu mailowo na adres teddiepetshop@gmail.com, w temacie wpisując „Zwrot”.

2. W treści wiadomości należy podać numer oraz datę złożenia zamówienia.

3. Wydrukować i wypełnić formularz zwrotu. Możesz go pobrać TUTAJ.

4. Odesłać przesyłkę na adres:

Teddie Pet Shop

ul. Poznańska 2b

64-200 Karpicko

5. Nie zapomnij dołączyć do przesyłki formularza zwrotu oraz dowodu zakupu (paragonu).

WYMIANA

Procedura wymiany w sklepie Teddie.pl polega na złożeniu nowego zamówienia na wybrany produkt oraz zwrocie towaru, który chcesz wymienić, zgodnie z procedurą dotyczącą ZWROTÓW.

REKLAMACJA

W celu dokonania reklamacji, należy postępować zgodnie z poniższym harmonogramem:

1. Powiadomić sprzedawcę o reklamacji mailowo na adres teddiepetshop@gmail.com, w temacie wpisując „Reklamacja”.

2. W treści wiadomości należy podać numer zamówienia, datę złożenia zamówienia oraz opis wady produktu wraz ze zdjęciami.

3. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji.

4. Nie ponosimy odpowiedzialności za towar zniszczony lub zagubiony podczas transportu. Koszty dostawy reklamowanego produktu ponosi Kupujący. Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.

5. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, należy odesłać produkt na adres:

Teddie Pet Shop

ul. Poznańska 2b

64-200 Karpicko